I morgon…

… kommer Bokfemman på kvällen!

Jag ska för en gångs skull _inte_ tillbringa kvällen på gymet eftersom jag ska hålla lite extrapass senare i veckan i stället. Jag kan ju inte träna hur mycket som helst heller. Mina händer har börjat säga ifrån av de tunga vikter som de tvingas bära upp under passen. De kan behöva vila lite imorgon. På grund av alla spanska funderingar under kvällen (se föregående inlägg) är min hjärna rätt slut nu. Normalt sett brukar jag ju skriva Bokfemman på söndag kväll och sen publicera den på måndag morgon. Men trots att ämnet redan är valt och klart blir det ingen publicering förrän imorgon kväll för det är först då jag hinner (läs orkar) plita ner det.

Och vet ni – jag har fått en maaaaaassa tips på ämnen nu i mailen så jag har så det räcker för hur många veckor som helst ju. Det där med 5-6 veckor verkar spricka. Å andra sidan påpekade ju Johanna att jag borde köra så det blir 52 Bokfemmor (=1 år) i stället för att gå på vecka 14 då det är ett år enligt datumräkning istället för mängdräkning. Jag tror det var vecka 14 förra året som Bokfemman såg dagens ljus för första gången.

Ja, vi får se hur många veckor till det blir. Innan dess får vi i alla fall köra på lika hårt som vanligt! 🙂

Ses imorgon igen!

2 thoughts on “I morgon…

Kommentera gärna!

