I dagens brevlåda

I dag var det inte bara en bok i brevlåda, den var dessutom inslagen som ett jättefint paket! Passar ju hur bra som helst med tanke på att jag faktiskt fyller år på söndag. En present i förskott liksom. Tack till X Publishing! Klicka på länken för att läsa mer om boken.

Den här boken läste jag om någonstans och blev jättenyfiken. Jag tror att det var i någon intervju med Johanna Thydell, eftersom hon medverkar med ett kapitel i boken. Det här är en bok jag ser fram emot att läsa. Jag gillar själva idén bakom den. Dessutom ska det bli väldigt roligt att läsa något av Johanna Thydell igen – det känns som om det var ett tag sedan nu.

2 thoughts on “I dagens brevlåda

Kommentera gärna!

