Gone reading

Jope, i dag är det Jellicoe Road som står på schemat så därför blir det inget mer skrivet än det här i dag.

Fast nu ljuger jag lite. Jag har en helt annan, icke-bokrelaterad grej på schemat i dag. Jo, jag vet. Konstigt va? Det finns tydligen saker man borde prioritera framför att sitta och läsa ut Jellicoe Road i ett enda svep. Säger sambon. 🙂

Och i morgon får ni inte se mig alls här för i morgon fyller jag år och trots att jag har försökt luska så avslöjar sambon inte vad som gäller. Men jag tror att det är något som involverar en utflykt någonstans. Och så vet jag att det ligger ett paket gömt i bilen för jag har fått stränga order om att inte titta i bilen. För senast han gömde ett paket i bilen (inför Mors dag) hittade jag det. Fast det var faktiskt inte meningen. Jag tog bilen till gymmet och bromsade innan en sväng (så som man faktiskt gör) och då kom ett guldpaket farandes från under passagerarsätet. Och det var ju inte så att jag öppnade det, men jag såg ju att det låg ett paket där och jag fattade ju att det var till mig. Men nu litar alltså inte sambon på mig så i dag har jag inte ens fått titta in i bilen.

Ha en trevlig helg så återkommer jag på måndag med recensioner och annat igen!

6 thoughts on “Gone reading

  1. Då har du en spännande dag framför dig. 🙂 Låter härligt!
    Jellicoe Road borde jag kanske läsa.. Jag har hört så mycket om den, överallt!

    • Härligt var det definitivt! 🙂

      Jellicoe Road är utläst och höll inte för mina förväntningar, tyvärr. Fast jag är ändå glad att jag läste den, med tanke på hur det skrivs om den överallt.

Kommentera gärna!

