Läser just nu

Efter tips från Enligt O samt lika lockande beskrivning i en bokklubbstidning reserverade jag Sonjas sista vilja av Åsa Hellberg från bibblan. Jag började läsa i går och är helt fast i denna mysiga, härliga och roliga bok! Smart, välskriven och väldigt underhållande. Även om jag inte läst ut den än, har kommit halvvägs, vill jag redan nu tipsa om den – läs!

Och så läser jag i Avståndet mellan som är som små noveller, vilket gör den till en perfekt sidoläsning. Ett kapitel här och där när läsandan faller på, men tiden är knapp. Perfa!

One thought on “Läser just nu

Kommentera gärna!

