Läskig läsning

Just nu läser jag Levande begravd av Peter James. Usch, säger jag bara. Jag tycker det är riktigt jobbigt att läsa avsnitten där den begravda Michaels situation beskrivs. Usch, usch, usch.

Midsommarläsningen bestod av smått fantastiska Agnes Cecilia en sällsam historia av Maria Gripe (även den lite läskig fast mer på ett kusligt sätt). Recension kommer så småningom. Just nu är jag inne i ett högt läsflöde och recensionerna ligger på hög och väntar. Jag har läst så otroligt många bra böcker nu i juni! Galet bra, helt enkelt. Och det är så skönt när man hela tiden plöjer bok efter bok som alla fyller sinnet med läsglädje. Härligt!

Hoppas ni har haft en riktigt skön midsommar! Det har jag haft.

Nä, nu ska jag läsa vidare så att den där stackars Michael förhoppningsvis blir hittad där i sin grav…

Kommentera gärna!

