Kanske tredje gången gillt?

Som jag tidigare nämnt har Hundar, hus och hjärtats längtan fått följa med hem från bibblan två gånger utan att bli läst. Problemet har varit att när jag väl ska ta itu med den har jag upptäckt att någon elak (!) människa har reserverat den och att den ska vara tillbaka om bara någon dag. Båda gångerna har det varit så och jag har lite irriterad fått lämna tillbaka den oläst.

Det hade kunnat bli så även den här gången. När jag skulle kolla när alla böcker skulle vara tillbaka visade sig att någon IGEN har reserverat boken och att den ska tillbaka på fredag, långt före alla andra böcker. Det var bara ren tur att jag dubbelkollade för jag trodde att jag skulle få ha alla böckerna hemma till mitten av juli.

Nu blir det alltså prio nummer ett på den här boken. Tredje gången gillt?

One thought on “Kanske tredje gången gillt?

  1. Jag har läst Ensamma hjärtan och hemlösa hundar.. Den var lite seg. Söt men seg. Som kola liksom. 😀

Kommentera gärna!

