Som ett slags maraton

I morgon och två veckor framöver kommer ni att få en ny bokrecension varje morgon kl. 8.00. Som ett slags maraton, kanske man kan kalla det?

För nu börjar recensionerna hopa sig här hemma och sambon retar mig alldeles för mycket för den där listan med lästa titlar som aldrig tycks minska. Snarare fyllas på. Så nu jädrans. Nu ska jag skriva allihopa och lägga in dem på tidsinställda inlägg. Och om jag läser ut fler böcker under tiden (så klart jag gör!) ska jag försöka ta mig i kragen och skriva dem omedelbums.

Än så länge har jag skrivit 3 recensioner och förinställt, av hittills 12 väntande. Jag har några kvar att göra med andra ord…

Det blir en blandning av skräck, kärlek, ungdomsböcker, fakta, deckare och chick-lit. En del årets hittills bästa, någon det sämsta hittills, en del besvikelser, en del sådär och några fantastiska. En väldans blandning med andra ord.

En varje dag. 8.00. Med start i morgon.

4 thoughts on “Som ett slags maraton

Kommentera gärna!

