Bokmässa elller inte?

Åh, blir det någon Bokmässa för mig i år eller inte? Det ändrar sig för varje dag. Ena dagen ett ja och andra dagen ett nej. Kanske, kanske inte. Jag kommer nog inte att kunna ta ett beslut förrän dagarna innan. OM jag kommer iväg blir det nog på lördagen för att hinna gå och se så mycket som möjligt. OM, alltså.

Är ni där? Jag har inte hunnit kolla om det är något bloggevent på gång på lördagen, men något borde det väl finnas? Jag har aldrig vågat mig på att gå på dem under tidigare år, men i år känner jag mig (kanske) lite modigare. OM jag nu kommer iväg då alltså.

2 thoughts on “Bokmässa elller inte?

Kommentera gärna!

