Stressläsning pågår!

Hjälp! Tidsbrist, tidsbrist! Jag började läsa i Niceville för ett tag sedan, och ja jag vet – den har legat här hemma läääänge nu, men ni vet hur det är. Alla böcker som redan ligger i väntande högar lite här och där. Det blir lätt att en bok försvinner i mängden. För jag VILL ju väldigt gärna läsa Niceville, och har velat det ända sedan jag först hörde talas om den. Men då var det så lång kö på bibblan att jag väntade lite. Och nu har jag lånat om och lånat om och lånat om igen.

Och i morgon ska den flytta hem igen. Till bibblan.

Jag har legat och läst i den i dag och blivit kär i den och bara måste hinna klart tills i morgon. Det är nästan så att det är värt böter på att lämna tillbaka den lite för sent. Men sånt är ett big no no va? Eller?

Det blir till att lägga sig sent i kväll. Och jag som egentligen borde se till att sova. Men, men. Så kan det vara ibland. När man hittar en sådan där riktigt härligt bra streckläsarbok – då är det bara att offra sömn och mat och annat störande.

2 thoughts on “Stressläsning pågår!

    • Det var en i kö efter mig – det var därför jag sträckläste. Och jag lyckades i tid! Så nu hoppas jag att personen som står i kö blir väldigt glad och nöjd över att få boken i tid. 😀

Kommentera gärna!

