Ett nytt försök

Eftersom Maria Ernestam lovordas lite här och var, satte jag upp henne på min Boktolva. Jag var nyfiken helt enkelt. Men efter att ha bläddrat lite i Caipirinha med döden kunde jag konstatera att nja, inte riktigt min grej. Nu gör jag ett nytt försök med Kleopatras kam, men handlingen tilltalar mig inte så att den lockar till läsning. Det blir mer att försöka kämpa mig igenom, och hur kul är det? Men jag kanske måste komma längre in i bokens handling för att fastna? Eller finns det en annan bok av henne som är bättre/lättare? Fortsätta eller ge upp?

2 thoughts on “Ett nytt försök

Kommentera gärna!

