En bokig tavla

Vi flyttar om bara två veckor och jag planerar inredning för fullt. Det är väl naturligt att man känner för lite nytt när man flyttar. Framför allt är jag ute efter tavlor eller fina posters till väggarna, för det är något jag tycker att vi har alldeles för lite av.

Den här superfina bokryggstavlan vill jag ha! Finns att köpa på Little cute Mokkasin (där bilden är ifrån också) till ett väldigt bra pris måste jag säga. Visst är den fin? Kanske kunde bli en fin julklapp till mig tomten? *hint, hint*

Kommentera gärna!

