I veckans brevlåda

20121110-122619.jpgDen här veckan landade en mycket intressant bok i min brevlåda – Handla rätt för en giftfri barndom av Anne Lagerqvist, Christine Ribbing och Karin Wallis. Ett ämne som jag är väldigt intresserad av och tänkte mycket på under min graviditet och kanske ännu mer sedan dottern föddes. Och för att veta vad jag kan göra måste jag ha fakta, som t.ex. den här boken.

Jag har precis läst ut en bok i samma ämne, som jag ska recensera nu i dagarna. Sedan står den här boken på tur för läsning!

 

Kommentera gärna!

