Böcker om träning och hälsa

Ni som läser här regelbundet har säkert märkt att ett av mina stora intressen är träning och hälsa. Jag älskar att läsa faktaböcker där jag får lära mig mer om träning, hälsa, mat och ett grönare (naturligt och ekologiskt) liv. Jag läser, lär mig en massa nytt, inspireras och tar till mig en del och förkastar en del.

Eftersom det faktiskt har blivit en hel del recensioner under de här åren, och det bara blir fler och fler i ämnet, skapade jag en egen sida där jag har samlat alla recensioner av dessa böcker. Böcker om träning och hälsa heter den, inget konstigt där. Så kika gärna in där för att hitta tips på böcker att läsa och inspireras av!

Och tips på böcker i ämnet tas också tacksamt emot!

Kommentera gärna!

