Smarrig bok i brevlådan

Den här boken låg i min brevlåda häromdagen och jösses så mycket smarrigt det finns i den! Dessutom är alla bilder sådär härligt somriga att man blir helt nipprig av sommarlängtan. Tur, säger jag bara, att jag är nyss hemkommen från soliga Barcelona så inte längtan efter sol och värme blir outhärdlig.

Jag har än så länge bara hunnit bläddra igenom boken, läst recepten och dreglat till bilderna. Efter flytten, och då menar jag när allt är uppackat och på plats – DÅ ska jag provbaka recepten. Och då återkommer jag med en mer utförlig recension av boken.

Jag har tidigare läst två andra böcker i ämnet Raw food av författarna Erica Palmcrantz Aziz och Irmela LiljaRaw food på svenska och Raw food ett lättare liv på tre veckor. Båda är inspirerande och med enkla, goda recept. Tips för er som vill testa på ett grönare och nyttigare sätt att äta.

Läs mer om boken här.

Kommentera gärna!

