Läser just nu

Det var segt att få hem böckerna från Adlibris tycker jag. Det var länge sedan jag beställde därifrån och leveranstiderna verkar ha ökats på sedan dess.

I alla fall så fick jag till slut äntligen hem den avslutande delen i Suzanne Collins Hungerspels-trilogi – Revolt. Jag har kommit halvvägs och efter en lite inledande seghet tycker jag nu att den är spännande, underhållande och lockar till läsning. Jag är ruskigt nyfiken på hur det kommer att sluta…

Och så här en vecka efter flytten kan jag konstatera att vi fortfarande inte fixat internet, att jag legat sjuk nästan hela veckan, att vintern har anlänt och att jag har packat upp alldeles för få kartonger.

Helgens planer är att läsa ut boken och påbörja någon mer, samt att packa upp några kartonger. Och så ska visst stjärnorna fram också. Om jag hittar kartongen vill säga.

2 thoughts on “Läser just nu

  1. Usch, det är så jobbigt att flytta i december eller strax innan. Det vill jag aldrig göra igen. Hoppas du mår bättre och att du hittar den där kartongen med julgrejorna 🙂

Kommentera gärna!

