En författare att bocka av från listan

Ok, Tana French kan nu bockas av på listan av lästa författare på Boktolvan. Jag har kämpat med Till skogs hela helgen och det har varit seeegt många gånger. Alldeles för segt. Alldeles för långt. Boken är på nästan 500 sidor och jag tycker ofta att det är onödigt långt, så även i det här fallet. Det blir för babbligt och långsamt och läsningen flyter inte på.

Ett nja på den alltså. Och inte för att ge några spoilers, men jag blev riktigt sur på slutet. Besviken. Någon som har läst och håller med?

4 thoughts on “En författare att bocka av från listan

  1. Jag läste den för några år sedan och jag håller med om varenda ord. Det känns skönt att någon annan faktiskt inte älskar den här boken för jag har undrat så vad det var som jag missade 🙂

Kommentera gärna!

