Snart uppkopplad

Om allt går som det ska kommer vi att ha internet hemma innan dagens slut. Som jag har längtat efter det.

Att mobilblogga är inte min grej. Tar för lång tid, för liten skärm. Och jag kan inte kommentera på andra bloggar än wp eftersom texten liksom blockeras.

Så snart är jag tillbaka och uppkopplad mot världen igen! Då ska jag läsa igen alla bloggar jag missat, kommentera, och njuta av att surfa runt på en stor skärm.

Och skriva en massa recensioner. För nu har jag en hel hög att skriva om.

Det finns risk att sambon kommer att ångra att vi har internet igen…

2 thoughts on “Snart uppkopplad

Kommentera gärna!

