Första boken

going lalaÅrets första bok blir Alexandra Potters Going La La, för att det verkar en typ av bok som är bra att börja med. Lagom lättsmält, rolig och underhållande. Passar bra så här årets första dag när man är lite trött efter gårdagens sista kväll.

Ja, och så ska jag fortsätta med Caitlin Morans Konsten att vara kvinna som är så ofantligt seg och tråkig. Jag tror att jag gör något fel eftersom alla hyllar den för att den är rolig och som man skrattar så mycket åt. Jag varken skrattar eller ler under läsningen, så det är väl något jag inte fattar i boken.

Och så fortsätter jag så klart den inspirerande Det finns inte tre enkla regler av Elisabeth Norin. Men det är läsning som blir i korta stunder eftersom jag måste smälta det jag läser. En mycket bra bok som jag gärna vill rekommendera om man gillar att skriva.

2 thoughts on “Första boken

    • Jag hör alltfler som säger så, och det är skönt att höra att man inte är ensam. Då är det fler som inte förstår sig på boken med andra ord. 🙂

      Men Potter är bra hittills!

Kommentera gärna!

