Jag skrattar så jag gråter

Efter halva boken kan jag konstatera att så här mycket har jag aldrig skrattat åt en bok. Maj Gådd. Tårarna rinner till och med. Så otroligt kul är det.

Jag menar – ”you are the weakest link. Good bye”. Så underbart bra att jag inte kan sluta skratta.

Och samtidigt som jag skrattar kan jag känna igen mig i så mycket. Det är en så härlig kärleksförklaring till hans son. Så fint skrivet, så träffsäkert.

Fredrik Backmans Saker min son behöver veta om världen. Har ni läst? Om inte – gör det!

9 thoughts on “Jag skrattar så jag gråter

    • Har läst och skrattat åt hans blogg – och gillar man den gillar man den här boken. Samma stil och språk och humor och ja – allt!

      Din nyfunna kärlek? 🙂

Kommentera gärna!

