En bok jag behöver

kanjagÅh, den här boken önskar jag fanns här hemma just nu. För inspirationen, peppen, tipsen, glädjen den förmedlar. En av de bästa träningsböckerna eftersom jag blir så himla peppad och träningssugen av den.

Men jag har den inte här hemma. Ack och ve. Jag har lånat den massor av gånger på bibblan och haft lite ont i hjärtat varje gång den ska tillbaka dit. Jag kan inte förstå att jag inte har köpt den än. Jag saknar den här hemma… Jag behöver den. Jag måste banne mig ta tag i det här och köpa hem den.

2 thoughts on “En bok jag behöver

    • Kickstart är också bra, men jag gillar den första ännu mer. I Kickstart är det mer färdigt upplägg – att följa ett program. ”Kan jag kan du” är lite friare, mer inspiration att plocka ur. Jag blev mer inspirerad av den, men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. Den ger mig bara mer pepp helt enkelt.

Kommentera gärna!

