Mot skrivkurs!

Vet ni vad jag har gjort i dag? Jag har bokat in mig på skrivkurs för Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck! Yes, vad kul! Och läskigt, och nervöst och hjälp-vad-gör-jag…

När jag såg kursen i höstas kände jag direkt att det var något jag hade velat göra. Men i höstas fanns det ingen som helst möjlighet för min del, så jag har gått och väntat på en ny chans. Och i dag kom den. I dag lade de ut datum för vårens kurser, jag kollade med mannen att det skulle funka, och så bokade jag innan jag skulle fega ur.

Nu när jag inte längre lägger all min tid på hästarna vill jag göra andra saker. Sådant som har varit försummat alldeles för mycket. Som att skriva. Åka på skrivkurs och lära mig mer, utvecklas, få tips och bara få skriva helt enkelt. Göra något bara för min egen skull.

Så himla kul. Riktigt, riktigt kul.

Någon mer som ska dit?

6 thoughts on “Mot skrivkurs!

    • Jag valde nybörjare efter lite mailande med Lisa. På den andra är andra dagen vigd åt publiceringsprat, och där är jag inte riktigt…

      Vad kul att du också är sugen! Häng på vettja! Jag tror att både Lisa och Johanna är enormt bra inspiratörer.

Kommentera gärna!

