Skärpning på det

Jag borde ha satt upp ett nyårslöfte för det här året – att inte låta recensionerna vänta på sig. Att inte tillåta att jag har en massa oskrivna recensioner som bara väntar på att få bli skrivna.

Jag borde ha gjort det.

Men jag gjorde det inte.

Därför är jag här nu igen. Med en hel radda recensioner som borde skrivas. Det handlar egentligen bara om någon slags missriktad lathet, att ”äh, jag gör det sen”. Ska bara… Ja, ni vet. Eller? För det är väl inte bara jag som håller på så här och drar ut på det?

Skärpning på det Malin. Skärpning.

Och ja, förhoppningsvis kommer ni att mötas av ett helt gäng recensioner här på bloggen. Det här med recensionsmaraton får vara mitt stående tema. 

8 thoughts on “Skärpning på det

  1. Känner definitivt igen mig. Det kommer så lätt annat emellan. Ibland känner jag också att jag måste få smälta boken en tid men den tiden blir ofta alldeles för lång 🙂

    • Ja, det där är också en grej. Vissa böcker går liksom inte att skriva om – de behöver smälta lite innan det går att formulera en tanke kring dem. Och så precis som du säger blir den där att-smälta-tiden bara längre och längre… 😉

Kommentera gärna!

