Mer tips inför bokrean

Även hos ICA Maxi kan man förhandsboka via nätet redan nu. Bland barnböckerna hittade jag faktiskt inget intressant alls, och väldigt få ungdomsböcker. Däremot såg jag att flera av böckerna var billigare här än hos Bokia.

Ungdomsböcker jag rekommenderar, och som dessutom är billigare här:

hungerspelen-tre-bocker-i-enmycket-mer-an-sasommaren-jag-blev-vackerursakta-att-man-vill-bli-lite-alskad

Hungerspelstrilogin av Suzanne Collins, Mycket mer än så av Sarah Dessen och Sommaren jag blev vacker av Jenny Han, Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell.

Vuxna favoriter, varav de första tre är billigare här:

anna-och-mats-bor-inte-har-langreatt-vara-med-henne-ar-som-att-springa-uppfor-en-sommarang-utan-att-bli-det-minsta-trottdromhjartaraw delight tigerkvinnan

 

Anna och Mats bor inte här längre av Helena von Zweigbergk, Att vara med henne är som… av Alex Schulman, Drömhjärta av Cecilia Samartin. Raw delight av Erica Palmcrantz Aziz samt Tigerkvinnan av Katerina Janouch.

 

Till min korg:

godnatt finastefrida skybäckelsas hemlighet jacobs världyogadikter-och-prosa-1954-2004

 

De här 6 skulle jag vilja jag ha i min korg: Godnatt finaste av Dorothy Koomson, Charlotte Hassel av Frida Skybäck, Elsas hemlighet av Sofi Fahrman, Jacobs värld av Jodi Picoult. Yoga-paket med bok, film med pass samt matta.Tomas Tranströmer dikter och prosa 19534-2004 – billigare här än på Bokia. Här fanns däremot inget erbjudande om köp 5 betala för 4.

2 thoughts on “Mer tips inför bokrean

Kommentera gärna!

