På väg!

kan-jag-kan-du-trana-med-charlottefit-forever-traning-som-livsstilJippi! Jag fick precis ett e-mail från Bokus att de har skickat mitt bokpaket, vilket betyder att just precis i detta nu är böckerna på väg hem! Vilket i sin tur betyder att de anländer innan helgen. Vilket i sin tur betyder att helgen kommer att tillbringas i läsfåtöljen. Förutom att jag får hit en sisådär 25 personer på tårta och 2-årskalas på söndag då. Men, fredag och lördag hinner jag läsa och hälsa alla böcker välkommen i alla fall.

Undrar om jag ska våga ge mig ut på Bokrean i stan också? Jag borde kanske nöja mig med alla de jag redan har beställt. Men kolla kan man ju alltid göra…

Ska ni ut på rean? Eller har ni förbokat något?

2 thoughts on “På väg!

Kommentera gärna!

