Första – check!

sones-sonya-vad-mina-vanner-inte-vet

Första boken klar i läsmaraton mars. Check! Vad mina vänner inte vet av Sonya Sones blev den första. Riktigt bra, som väntat när det gäller henne. Och inte nog med att jag har klarat av första (av tio…) i läsmaraton – det blir också en bock på Författarfemman. Sonya Sones är ju med på den listan eftersom jag vill läsa mer av henne, och förutom den jag har läst nu har jag ytterligare en här hemma som väntar.

Så en bock på läsmaraton, en bock på Författarfemman OCH – en bock på tema bokrea den här månaden. Herrejösses vilken bra start för mina utmaningar. Jag är nöjd, mycket nöjd.

4 thoughts on “Första – check!

    • Jag tänkte att jag skulle köra hårt i början för att få ordentligt med vind i seglen. 🙂

      Heja, heja oss! Skönt att vara igång och på’t!

Kommentera gärna!

