Ett nytt val

vad minOjojoj, jag känner igen det här. När läslusten börjar dala och tröttheten är mastig i kroppen – då finns det bara en sak att göra. Jag måste greppa en ny bok, en lättläst sådan. I stället för Oates får jag ta tag i Sonya Sones Vad min flickvän inte vet. Två-årskalas i kombination med en begynnande förkylning och halsont (samt gigantiskt mycket att göra på jobbet) fick mig på fall. Jag känner för att läsa, men jag orkar knappt lyfta en bok. Inget bra tecken.

Jag tror jag tar med mig Sones ner i soffan och drar filten över mig.

4 thoughts on “Ett nytt val

    • Tack! Ja, jag märker på jobbet att många elever är hemma pga sjukdom så det är ju inte konstigt om man själv ryker dit till slut.

    • Ja, sjukdomar hade vi kunnat skippa nu. Det verkar som om även dottern har rykt på förkylningen. Bläh för förkylningar!

      Så länge jag bara orkar läsa bok är det ok iaf. 😉

Kommentera gärna!

