Bloggen fyller 6 år!

malins bokbloggJa herrejösses, men så är det faktiskt. Bloggen fyller hela 6 år nu i mars! Jag vet dock inte exakt när i mars eftersom jag hade städdagar härinne för 2 år sedan när jag delade upp bloggen i två delar – en bokblogg och en personlig. I början hade jag ju allt mixat i en och samma. Under städningen och flytten raderade jag en massa inlägg som jag inte ville ha kvar, och då rök faktiskt några av de allra, allra första (inget att sörja direkt…). Därför vet jag inte exakt när bloggen fyller, men att det är i mars vet jag säkert.

Så, min fundering är. Hur ska detta firas? Tävling? Utlottning? Med böcker/presentkort/hemlig låda?

Vad tycker ni?

16 thoughts on “Bloggen fyller 6 år!

  1. Jisses, 6 år! Grattis! Fira…Mars månads läsmaraton kanske är bra firning för dig själv (och oss som tar del av det)?
    Lotta ut bästa boken du läste förra året kanske? Eller bästa boken all-time?

    • Jag har ju ätit tårta två helger i rad nu så det kanske kan räknas in som tårtkalas? 😀

      Jag önskar att jag kunde skicka över lite tårta till er också via bloggen. I så fall får det bli via ett foto. Inte riktigt samma som att äta, men…

    • Tack! 🙂

      Den andra bloggen är lite lätt utdöende pga brist på engagemang, men adressen är malinsparadis.wordpress.com. Tanken/förhoppningen är att den kommer igen när det blir vår och inspo att fota återkommer. 😀

Kommentera gärna!

