Femte och sjätte boken

boken om joePuh. Det gick. En fager mö av Joyce Carol Oates blev den femte boken i maraton mars.  Skönt att ha läst ut den nu och kunna lägga den bakom mig.

Sjätte boken har påbörjats och valet föll på Jonathan Troppers Boken om Joe. Känns som någon form av belöning efter femte bokens seghet. Nu hoppas jag bara att Tropper levererar, så som han gjorde med förra boken jag läste av honom; Sju jävligt långa dagar.

Nu har jag nått halvvägs in i maratonet – fem lästa och fem kvar. Heja, heja!

2 thoughts on “Femte och sjätte boken

  1. Halvvägs redan, fantastiskt! Jag ligger kvar och puttrar på bok nr 4 o 5 ett tag till, har som mål att komma halvvägs till den 15 ungefär. Sen är det bara upploppet kvar 🙂

Kommentera gärna!

