En läslös dag

Inte en enda rad har jag läst i dag. Däremot har jag varit grymt kreativ på jobbet och fått saker gjorda som jag är ruskigt nöjd med. Så jag är ändå nöjd med min dag.

Och ja, så klart – måndag eftermiddag innebär alltid lek och mys och massa goa kramar med dottern. Det bästa av allt. Inte ens hon ville läsa i dag. Nope, i dag var det pussel som gällde och jag fick äran att hjälpa till.

Ibland är läslösa dagar precis det som behövs för att hålla läslusten vid liv. Nu ska jag gå och sova men i morgon kväll har Jonathan Tropper och jag bestämt date. Inte illa, eller hur?

2 thoughts on “En läslös dag

    • Supermysigt. Jag längtar till att kunna lägga sådana där riktigt stora, maffiga tusenbitars med henne i framtiden. Det är avkopplande att pussla.

Kommentera gärna!

