Veckans nyheter

Den här veckan har varit en riktig höjdare när det gäller att hitta roligheter i brevlådan.

20130321-141151.jpg

Från Bokklubben: De dödas samtal av Reginald Hill. En bok som jag glömde avbeställa och det kanske inte är så troligt att den blir läst. Om inte sambon läser den får jag skänka bort den till någon i stället. Eller så får den en chans. Någon har läst Reginald Hill och kan rekommendera?

20130321-141236.jpg

Den här kom som en trevlig, oväntad överraskning! Jag har bara läst Cirkeln, inte Eld, och om jag har förstått det hela rätt är detta seriealbum en sammanfattning av de båda? Jag är väldigt svagt för tecknat, och växte upp med att fullkomligt sluka tecknade serier. Jag har redan börjat bläddra lite i den här och första intrycket är att jag gillar det. Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg, Kim W Andersson, Karl Johnsson och Lina Neidestam står bakom det.

20130321-141419.jpg

Eftersom jag tyckte väldigt mycket om Christin Ljungqvists debut Kaninhjärta, tackade jag ja till den här. Fågelbarn ser jag mycket fram emot att läsa! Kanske blir den näst i tur på att-läsa-listan.

3 thoughts on “Veckans nyheter

Kommentera gärna!

