Jag klarade det!

I dag läste jag ut den tionde boken, vilket betyder att jag har klarat läsmaraton mars! Utmaningen var att läsa minst 10 böcker under månaden och det har jag gjort nu. Det känns kul, och jag är oförskämt stolt. Så många böcker brukar jag inte läsa under en månad.

De två sista blev faktiskt två böcker av samma författare; Hans Koppel. Två rätt annorlunda böcker som jag gillade riktigt mycket. Återkommer med recensioner lite längre fram.

Nu blir det skumpa eller så för att fira! Eller, ja det är jobbdag i morgon. Jag skålar med skumpa i tanken i stället.

10 thoughts on “Jag klarade det!

Kommentera gärna!

