Nu är paketet framme!

Vinsten har landat hos Linda – enligt O. Eftersom jag såg att hon redan hade läst två av böckerna som från början låg i paketet, valde jag att ta bort dem och i stället ge henne ett presentkort på Adlibris. Kika in hos henne för att se vilka de två böckerna var som fick stanna kvar i paketet – två av mina favoriter!

Det betyder att jag fortfarande har två böcker här hemma som inte har någon ägare. Två smått fantastiska böcker i mitt tycke, som nu ligger på min byrå och väntar på nytt hem. Eftersom Linda redan har dessa böcker i sitt hem tänkte jag därför lotta ut dem i en NY tävling. Vad sägs om det? Ni som inte lyckades vinna förra gången har alltså en ny möjlighet att vinna en eller båda böckerna!

Jag ska knåpa ihop en ny tävling tills i morgon. Kika in här då igen om ni är sugna på att delta.

4 thoughts on “Nu är paketet framme!

Kommentera gärna!

