*Tävling! Vinn en bok!*

Det var så roligt med tävling här att vi kör väl en till va?

Den här gången har ni chansen att vinna en eller två pocketböcker! Två av mina favoritböcker ligger i potten: Döden på en blek häst av Amanda Hellberg och Fortfarande Alice av Lisa Genova.

tävling1

 

Varför? För att tävlingar är ju så himla kul!

Vem? Alla med svensk postadress, man behöver alltså inte ha en blogg.

Hur? Skriv en kommentar där du helt enkelt motiverar vilken bok du vill ha. Och det behöver alltså inte vara någon lång fyndig motivering, utan bara någon rad. Man behöver inte knåpa ihop en dikt eller fyndig slogan eller så, om man inte hemskt gärna vill förstås. Vill man ha båda böckerna skriver man så klart det. Vem vet, har man tur kanske man vinner båda!

Det blir alltså två dragningar – en för varje bok, och man kan alltså delta i båda om man vill.

När? På måndag 8 april kl. 18.00 drar dottern och jag vinnaren.

Lycka till säger dottern och jag! Hon ser fram emot att få dra lappar igen – det var nämligen en rolig grej tyckte hon förra gången. 

42 thoughts on “*Tävling! Vinn en bok!*

  1. Jag vill gärna vinna båda, har hört bra om båda böckerna och är nyfiken på dem 🙂 Känner att snart måste jag oxå ha en tävling det verkar så himla kul att dra vinnare 🙂

  2. Jag skulle gärna vilja ha båda böckerna. Blev tipsad av Jessica om denna sida. Jag brukar mest läsa deckare så jag behöver läsa mkt annat.

  3. Mera tävling! JIPPIE!!
    Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om båda. Jag har hört bra saker om dem men vet ännu inte vad de handlar om, en överraskning är ju aldrig fel!

  4. Jag skulle vilja tävla om båda då båda är nya författare för mig och det alltid är kul att göra nya bekantskaper, för vem vet, det kanske döljer sig en ny favorit innanför omslaget.

  5. Jag skulle vilja vinna Döden på en blek häst, då Monika (Bokföring enligt Monika) har skrivit mycket positivt om författaren och serien att jag har blivit väldigt nyfiken. Det verkar som min typ av bok med lite övernaturligheter i sig.

  6. Hej!
    jag tävlar gärna om båda böckerna!
    Jag älskar att läsa bra böcker som inspirerar, därför tar jag alltid tillfället i akt att läsa böcker som andra rekommenderar, alltid spännande att se om boken berör mig med.

  7. Jag är gärna med och tävlar om Fortfarande Alice! Jag läste precis Sarahs andra halva och den var helt underbar! Läser dessutom en kurs i Brain & Behavior och såna här böcker gör ju att man förstår ännu mer vad man pluggar.. 🙂

  8. Vad kul med en tävling! Jag är gärna med och om jag vinner så vill jag gärna ha Döden på en blek häst. Anledningen är dels att jag inte har läst något av Amanda Hellberg tidigare och dels att jag redan har läst Fortfarande Alice. (som jag för övrigt gillade väldigt mycket)

  9. Jag är gärna med och tävlar om båda! Och jag är ju en ‘sucker’ för att skriva töntiga rim och slogans, men känns som det bara skulle bli pinsamt den här gången :).

  10. Jag vill gärna vinna ”Döden på en blek häst”. Har hört så mycket om den 🙂 Den andra har jag redan läst och den rekommenderas verkligen!

  11. Självklart vill jag vara med och tävla om båda böckerna! Genovas bok har en i min bokcirkel hyllat stort och Hellberg känner jag att det är hög tid att läsa något av. Tur för oss att Linda O hade dina böcker så att vi fick tävla igen!

  12. Jag hoppar på lite såhär i sista minuten. Jag vill gärna vara med i båda utlottningarna då jag inte läst någon av böckerna.

    Döden på en blek häst för att jag har läst hennes ungdomsbok som jag gillade och läser gärna mer.

    Jag har inte läst något av Genova och hon är med i min boktolva så det hade ju varit jättebra om jag vann den så jag kunde ta tag i mina utmaningar 🙂

Kommentera gärna!

