Och vinnarna är…

Hahaha… Förlåt för dröjsmålet. Att köpa kuvert gick över till att lägga en ovillig dotter, vilket tog rätt mycket längre tid än jag trott och hoppats…

Men nu sover dottern gott i sin säng, efter att ha dragit 2 vinnare till böckerna. Hon tyckte att det var jättekul att få dra lappar igen, men mindre kul att ge dem till mamma sedan. Jag fick vara snabb med att ta dem för att de inte skulle bli uppätna eller sönderpussade eller så. Och hon ville väldigt gärna dra fler lappar, men så många böcker hade tyvärr inte hennes mamma att lotta ut. 🙂

Tyvärr blev det inga foton på proceduren den här gången eftersom kameran är nedpackad inför Spanien-resan om 2 dagar.

Det blev alltså 2 vinnare…

Den som vann Fortfarande Alice blev:

Bokmal 73

Och den som vann Döden på en blek häst blev:

Bokdivisionen

Grattis till er båda och trevlig läsning önskar dottern och jag er!

Jag kommer att maila er för att få era adresser, och om ni är snabba med att svara kan jag skicka dem redan i morgon.

6 thoughts on “Och vinnarna är…

  1. Ping: Hurra en bokvinst! | Bokdivisionen

  2. Ping: Paket i lådan | bokmal73

Kommentera gärna!

