Och så kör vi nästa bok också när vi ändå håller på

koppel-hans-kommer-aldrig-mer-igen

Jag kunde inte låta bli. I morse klickade jag hem Hans Koppels Kommer aldrig mer igen som e-bok. När jag ändå håller på liksom. Lika bra att klämma alla hans böcker på samma gång. Det här är ju egentligen hans förra bok, eftersom jag av någon anledning läste Kom ska vi tycka om varandra först. Sedan har jag läst alla hans 5 hittills utgivna böcker. På bara två månader. Det kanske säger vad jag tycker om den här författaren?

Jag gillar hans sätt att skriva – lite avskalat, rakt på och väldigt ärligt. Böckerna passar därför väldigt bra i e-boksformat och de går ofta fort att läsa eftersom det är väldigt bra läsflyt i texten. Och de här lite mer spännande böckerna passar mig bra eftersom jag inte är så förtjust i deckare, men gärna läser just spännande böcker.

Jag ska försöka att inte börja läsa den här boken på en gång. Jag har andra böcker som egentligen har förtur, som jag borde läsa ut innan den här kommer på tur. Jag ska försöka vänta. Men jag lovar inget…

4 thoughts on “Och så kör vi nästa bok också när vi ändå håller på

Kommentera gärna!

