Nähä, hej då med dig April

Alltså, vi lägger April bakom oss nu va? Det var ingen bra månad alls.

Jovisst har jag läst böcker, men lika många har påbörjats utan att bli färdiga. Det har blivit alltför många sådana och därför känns hela månaden som ett misslyckande vad gäller läsning. Usch. Det är tråkigt att se boktraven med halvlästa böcker med bokmärken som sticker ut.

Så nu är det nya tag som gäller! I morgon börjar ju Engelska månaden! Det känner jag mig taggad för. Jag har inte bestämt vilken första boken ska bli. Det ska jag göra i kväll efter tacos-myset. Kanske, kanske blir det lite smygstart av temat redan i kväll…

9 thoughts on “Nähä, hej då med dig April

  1. Jag har oxå många påbörjade böcker men när så många böcker vill bli lästa samtidigt så är det svårt att koncentrera sig på en 😦

Kommentera gärna!

