Nytt i brevlådan

20130506-223522.jpg

 

Finns det något bättre än att lyfta på locket till brevlådan och hitta ett bokpaket där? I think not. Det är alltid med viss självkontroll jag lyckas behärska mig och vänta tills jag åtminstone kommit innanför dörren med att öppna det. Och jag vet ju att det är en bok, för det är inte svårt att lista ut. Men vilken? Ah, denna spänning.

I dag låg i alla fall den här fina boken i paketet – Fångad i Marbella av Birgitta Bergin. Jag läste hennes Tre veckor förra året, en bok som jag gillade och som faktiskt funnits i tankarna efter läsningen. Jag gillade huvudpersonen, hon fastnade. Till min glädje är det här alltså en fristående fortsättning, vilket betyder att jag ska få träffa Ulli igen. Det kan nog bli trevlig läsning det här!

2 thoughts on “Nytt i brevlådan

  1. Håller med!! Jag sitter alltid och tittar när brevbäraren kommer och blir besviken varje dag jag inte ser att han/hon stoppar ett paket i brevlådan, det är ju inte lika kul att hämta posten då. MEn ibland får man ju en avi…då blir jag lite extra nyfiken 🙂

Kommentera gärna!

