Första boken – check!

Yay! Första engelska boken äntligen utläst! Pust. Boken var inte som filmen kan jag säga. För en gång skull var filmen mycket bättre än boken. Men så, nu lägger vi den åt sidan och glömmer att den ens existerat. Eller ja, en recension ska ju skrivas så småningom också, men det skjuter jag på…

Jag har redan hunnit påbörja och kommit en bra bit in i nästa bok. Valet föll på Sarah Dessens Just listen. Hon brukar vara ett säkert kort och nu är jag sugen på läsflöde.

Och hörni, jag ligger lite efter med att svara på kommentarer. Det kommer, det kommer. Men nu ska jag sjunka ner i fåtöljen och läsa vidare i min engelska bok.

20130508-185149.jpg

Kommentera gärna!

