Det finns fördelar också

Jodå, det finns en fördel med att ligga hemma sjuk flera dagar. En enda, vill jag påpeka. Det är att man kan läsa massor, timme ut och timme in. Det susar för mycket i huvudet för att jag ska orka titta på tv eller film, men att läsa går bra. Så jag har fått en hel massa böcker lästa de här dagarna. Och eftersom febern är kvar (har nog halsfluss) blir det att stanna hemma från jobbet i morgon och därmed läsa ännu mer.

Och när susandet i huvudet är borta kommer jag att kunna erbjuda er en hel radda recensioner på både bra, spännande och vackra böcker. Inte helt fel va?

Är det någon gång som jag är glad över att ha två fulla bokhyllor med bara olästa böcker så är det nu.

2 thoughts on “Det finns fördelar också

Kommentera gärna!

