Jag ljuger så bra

stjäla the showJag ljög visst lite i mitt förra inlägg. Jag klarade inte alls en hel dag utan en enda läst rad. I stället hann jag knappt skriva de där raderna förrän jag började fundera på om jag inte skulle ta och läsa något…

Valet föll på Emmy Abrahamsons nya Stjäla the show (som kom i brevlådan i dag), fortsättningen av Augustprisnominerade Only väg is upp som jag läste tidigare i år. Och hittills är det mycket trevligt att återigen få möta Filippa och hennes värld. Sådär fredagsmysigt som bara en viss typ av böcker kan ge.

Kommentera gärna!

