Populäraste boken

kettlebellsDen här boken är den mest populära på den här bloggen, om man ska se till statistiken i alla fall. Inlägget är faktiskt mitt mest lästa någonsin. Det är otroligt många som söker på boken och hamnar på min recension av den. Och det verkar aldrig ta slut, för det är sökningar nästan varje dag.

Träna med kettlebells av Linus Johansson är boken. En bok som jag faktiskt inte ens äger, men ständigt tänker att jag borde äga. En riktigt bra träningsbok för en lika rolig träningsform. Har ni fortfarande inte testat kettlebells så tycker jag att ni ska göra det. Hur kul som helst!

4 thoughts on “Populäraste boken

    • Ja, just kettlebells involverar ju rätt mycket axlar så man ska vara försiktig med dem. 🙂 Själv älskar jag kettlebells för att de är så smidiga att köra mer explosivt med, för att få upp pulsen.

Kommentera gärna!

