Två nyheter

Jag har fått hem två nyheter den senaste veckan. Kate Mortons En välbevarad hemlighet och Sofi Oksanens När duvorna försvann. Båda författarna är nya bekantskaper för mig, trots att jag har hört många lovord om dem. När mina bokklubbar erbjöd dessa som månadsböcker kunde jag därför inte motstå. Båda känns dessutom som perfekt sommarläsning, och eftersom min semester närmar sig med stormsteg känns det mycket bra att kunna se fram emot läsning i form av dessa.

Någon som har läst och gillat?

20130524-124514.jpg

2 thoughts on “Två nyheter

Kommentera gärna!

