Efterlängtad i brevlådan

20130529-203348.jpg

Den här boken är verkligen efterlängtad. Jag är ett stor fan av Maria Montazami och kastade mig lyckligt över förra boken Välkommen hem till Maria Montazami. När jag fick höra talas om den här var det alltså bara ren väntan. Och så i dag kom den! Yay!

Så klart har jag redan börjat bläddra i den. Precis som i förra boken är det fantastiska foton, även den här gången av Roland Persson. Jag älskar sådana här böcker, där recept blandas med personliga texter och underbara foton. Som en smällkaramell man bara vill njuta av om och om igen.

Kommentera gärna!

