Snart i en brevlåda nära mig

9789173630542Jag har beställt hem Olga Rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor. Och nej, jag kan väl inte kallas nybliven mamma när dottern redan har hunnit fylla 2 år, plus lite till. Men jag är så ruskigt nyfiken på boken att jag bestämde mig för att faktiskt beställa den. Jag gillar hennes sida MammaFitness på Facebook och blir alltid superpeppad av Olgas uppdateringar där. Hon lyckas alltid motivera mig och få mig att tänka till. Det ska bli spännande att se vad boken innehåller, och om även den kan peppa och inspirera. Pepp, motivation och inspiration när det gäller träning är alltid helt rätt!

Någon som har läst?

2 thoughts on “Snart i en brevlåda nära mig

Kommentera gärna!

