Läsning pågår

digitalmindful eatingstjäla the showJust nu har jag flera olika böcker på gång, i lite olika kategorier. Men så gillar jag att ha det; något skönlitterärt och någon fakta på gång samtidigt. I det här faller är faktaböckerna så olika så det passar perfekt att alternera mellan dem.

För tillfället har jag faktiskt ingen e-bok på gång, vilket är lite ovanligt. Men det får nog bli ändring på det eftersom vi ska resa bort några dagar, och just då tycker jag att det här med e-bok är världens bästa grej. Slippa packa ner en massa tunga böcker, när packningen redan väger bly. Jag har ju en hel del e-böcker laddade och väntandes i paddan, så 5 dagars ledighet kan nog råda bot på dessa olästa böcker. Och sedan är det bara 6 (!) arbetsdagar kvar innan långa, härliga semestern börjar och jag kan läsa ännu fler böcker. Yay för det!

Kommentera gärna!

