Vad sägs om mer tävling?

I samma veva som jag fick hem mitt exemplar av Olga Rönnbergs Träning för nyblivna mammor, dök ännu ett exemplar av samma bok upp i brevlådan. Denna gång ett recensionsex. Så jag har alltså 2 exemplar av samma bok, vilket ju inte alls är särskilt nödvändigt.

Frågan är nu om någon av er, kära läsare, är sugna på att få hem boken? Om intresse finns anordnar jag en liten utlottning, annars får jag skänka boken till någon av mina vänner.

Så vad sägs – utlottning? Yay eller nay?

P.s. Jag är ingen nybliven mamma längre då dottern är strax över 2 år, men av det jag hunnit bläddra i boken tycker jag att man man läsa och inspireras av den ändå.

4 thoughts on “Vad sägs om mer tävling?

  1. Borde ju vara en bok för mig, behöver verkligen ta tag i träningen..men fröken J är nu mera 2,5år så hör inte heller riktigt till de nyblivna mammorna 🙂

    • Jag hade också svårt för henne innan, men ändrade uppfattning efter BL. Ibland är det ju – det funkar helt enkelt inte med vissa personer.

Kommentera gärna!

