En brevlåda utan dess like

Här kommer man hem med en överfull, intill bristningsgränsen, bokkasse med härlig sommarläsning. Och vad man möts man av om inte ännu mer härlig läsning. Man kunde nästan tro att jag fyllde år i dag, med tanke på innehållet i dagens brevlåda. Två tidningar och nya boken av Simona Ahrnstedt. Wow! Det var en glad överraskning. Eller ja, jag prenumererar på tidningarna så det är klart att jag vet att de ska komma, men jag har aldrig koll på när. Boken var däremot en överraskning, och en mycket trevlig sådan.

Jag tror bestämt att jag helt plötsligt fick väldigt ont i halsen, hosta *host host* och feber och måste nog sjukskriva mig måndag och tisdag. Vi ses i augusti chefen! 😉

20130614-192236.jpg

4 thoughts on “En brevlåda utan dess like

Kommentera gärna!

