När man läser så långsamt man bara kan

nattsländanJag läser fortfarande i Katerina Janouchs Nattsländan, en bok jag inte vill ska ta slut. Jag läser så långsamt det bara går för att dra ut på nöjet. Några sidor då och då, sedan slår jag ihop den och låter den vila för att sedan komma tillbaka och ta några sidor till. För jag vet ju, när jag är färdig med den får jag vänta ett helt år på nästa bok i serien. Alldeles för lång väntan.

Ni förstår att jag gillar boken va? Ett perfekt sommarläsningstips. Man behöver inte läsa serien i ordning, men det är klart bättre om man gör det så klart.

6 thoughts on “När man läser så långsamt man bara kan

  1. Jag har inte börjat läsa den här serien än. Första delen står i hyllan. Förmodligen får jag ta med den på min boktolva nästa år 🙂

Kommentera gärna!

