Läsning just nu

20130703-114029.jpg

I går började jag äntligen läsa i Äta djur av Jonathan Safran Foer. En bok som jag hittade på bokrean, och som jag kort därefter upptäckte lovordades på flera bloggar. Eftersom jag är vad jag kallar semi-vegetarian sedan 1999, är det här en bok som lovar intressant läsning. Jag har stora förväntningar på den. Nu kommer det ju knappast bli sträckläsning av den eftersom det är en faktabok, så jag måste hitta något skönlitterärt att läsa i parallellt. Hosseini är på paus några dagar eftersom jag behöver något mer lättsmält. Det lutar åt att det blir någon ungdomsbok från den där jättehögen jag släpade hem. Ska bara välja vilken…

2 thoughts on “Läsning just nu

Kommentera gärna!

