Tillbaka från solen

Nu är vi hemma igen från vår underbara resa till Rhodos, och vill ni veta mer om den får ni kika in på min andra blogg under de kommande dagarna.

Förutom att bada, sola och äta gott har jag hunnit läsa 3 böcker, samt påbörjat 2. Och jag märkte att det där med e-böcker var smidigast under resan. Så himla skönt att ha ett litet bibliotek att välja bland från paddan. Vilket så klart gjorde att de där hyllvärmarna jag släpade med kom hem olästa… Fast, den ena är faktiskt påbörjad i alla fall. Vi får se när eller om den blir utläst. Jag har just nu rätt många påbörjade böcker här hemma, böcker som bara är sådär men som jag vill läsa ut. Då brukar det bli slalomläsning för att inte tappa läslusten.

Jaha, då var sambons ynka 2 semesterveckor slut medan jag fortfarande har 1,5 vecka kvar. Känns som evighetslång semester det här och jag börjar ärligt talat bli lite rastlös. Särskilt som väderutsikterna är lite sådär för framöver. Det är å andra sidan perfekt skriva-recension-väder. För nu har jag en hel hög oskrivna sådana som jag borde ta itu med omedelbums.

Så, nu är jag tillbaka igen!

4 thoughts on “Tillbaka från solen

    • Jovisst, Lund är fint. Jag pluggade där i några år. Men det finns inget Medelhavet, poolområde, vattenpark, svajande palmer och semesterkänsla. Listan kan göras lång. 🙂 Det här var vår första riktiga semesterresa sedan 2009 så vi har njutit för fulla muggar. Att det var varmt i Sverige när vi var iväg gör inget. Det var ju skönt för er andra. 🙂

      • Just det där med att kunna bada slår ju ganska högt. Speciellt om man tycker att det ska vara skönt att bada och inte en plåga 🙂

        • Alltså, jag gillar eg inte att bada. Det måste vara riktigt, riktigt varmt för att jag ska gå i. 🙂 Och jag badade alla dagar på resan, i ett härligt uppvärmt Medelhavet. Så himla skönt med solvarmt vatten.

Kommentera gärna!

